Moduł 1. CzłowiekModuł 2. Miejsce zamieszkaniaModuł 3. EdukacjaModuł 4. PracaModuł 5. Życie prywatneModuł 6. ŻywienieModuł 7. Zakupy i usługi

    Moduł 1. Człowiek
    w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: wygląd zewnętrzny, rzeczy osobiste, okresy życia, dane personalne, cechy charakteru, uczucia i emocje, umiejętności i zainteresowania. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki ‘to be’ i ‘have got’, zaimki osobowe, formy dzierżawcze oraz czasy Present Simple i Present Continuousw dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: wygląd zewnętrzny, rzeczy osobiste, okresy życia, dane personalne, cechy charakteru, uczucia i emocje, umiejętności i zainteresowania. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki ‘to be’ i ‘have got’, zaimki osobowe, formy dzierżawcze oraz czasy Present Simple i Present Continuous.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: wygląd zewnętrzny, rzeczy osobiste, okresy życia, dane personalne, cechy charakteru, uczucia i emocje, umiejętności i zainteresowania. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki ‘to be’ i ‘have got’, zaimki osobowe, formy dzierżawcze oraz czasy Present Simple i Present Continuous.

    Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

    Gramatyka:

    Moduł 2. Miejsce zamieszkania
    w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: typy domów, pomieszczenia i wyposażenie domu, dom i jego okolica, prace domowe. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: konstrukcja ‘there is/there are’, przyimki miejsca, czasu i ruchu, czasy Past Simple i Past Continuous oraz czasowniki regularne i nieregularne.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: typy domów, pomieszczenia i wyposażenie domu, dom i jego okolica, prace domowe. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: konstrukcja ‘there is/there are’, przyimki miejsca, czasu i ruchu, czasy Past Simple i Past Continuous oraz czasowniki regularne i nieregularne.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: typy domów, pomieszczenia i wyposażenie domu, dom i jego okolica, prace domowe. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: konstrukcja ‘there is/there are’, przyimki miejsca, czasu i ruchu, czasy Past Simple i Past Continuous oraz czasowniki regularne i nieregularne.

    Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

    Gramatyka:

    Moduł 3. Edukacja
    w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: przedmioty nauczania, oceny szkolne, przybory szkolne, szkoła i jej pomieszczenia, życie szkoły, zajęcia pozalekcyjne oraz uczenie się. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczebniki główne i porządkowe, daty, czasy Present Perfect, Past Simple i Past Perfect oraz ich porównanie.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: przedmioty nauczania, oceny szkolne, przybory szkolne, szkoła i jej pomieszczenia, życie szkoły, zajęcia pozalekcyjne oraz uczenie się. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczebniki główne i porządkowe, daty, czasy Present Perfect, Past Simple i Past Perfect oraz ich porównanie.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: przedmioty nauczania, oceny szkolne, przybory szkolne, szkoła i jej pomieszczenia, życie szkoły, zajęcia pozalekcyjne oraz uczenie się. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczebniki główne i porządkowe, daty, czasy Present Perfect, Past Simple i Past Perfect oraz ich porównanie.

    Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

    Gramatyka:

    Moduł 4. Praca
    w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: popularne zawody i związane z nimi czynności i obowiązki, miejsce pracy i wybór zawodu. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczba mnoga rzeczowników, zaimki wskazujące, sposoby wyrażania przyszłości (Future Simple, be going to, Present Continuous) oraz zdania okolicznikowe czasu.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: popularne zawody i związane z nimi czynności i obowiązki, miejsce pracy i wybór zawodu. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczba mnoga rzeczowników, zaimki wskazujące, sposoby wyrażania przyszłości (Future Simple, be going to, Present Continuous) oraz zdania okolicznikowe czasu.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: popularne zawody i związane z nimi czynności i obowiązki, miejsce pracy i wybór zawodu. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczba mnoga rzeczowników, zaimki wskazujące, sposoby wyrażania przyszłości (Future Simple, be going to, Present Continuous) oraz zdania okolicznikowe czasu.

    Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

    Gramatyka:

    Moduł 5. Życie prywatne
    w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzina i jej członkowie, znajomi i przyjaciele, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, styl życia, święta i uroczystości, konflikty i problemy, określanie czasu. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki modalne, tryb rozkazujący, przymiotniki i przysłówki.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzina i jej członkowie, znajomi i przyjaciele, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, styl życia, święta i uroczystości, konflikty i problemy, określanie czasu. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki modalne, tryb rozkazujący, przymiotniki i przysłówki.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzina i jej członkowie, znajomi i przyjaciele, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, styl życia, święta i uroczystości, konflikty i problemy, określanie czasu. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki modalne, tryb rozkazujący, przymiotniki i przysłówki.

    Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

    Gramatyka:

    Moduł 6. Żywienie
    w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: artykuły spożywcze, ich ilość i opakowania, posiłki i ich przygotowanie, lokale gastronomiczne oraz nawyki żywieniowe. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: rzeczowniki policzalne i niepoliczalne oraz określenia ilościowe.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: artykuły spożywcze, ich ilość i opakowania, posiłki i ich przygotowanie, lokale gastronomiczne oraz nawyki żywieniowe. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: niepoliczalne oraz określenia ilościowe.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: artykuły spożywcze, ich ilość i opakowania, posiłki i ich przygotowanie, lokale gastronomiczne oraz nawyki żywieniowe. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: niepoliczalne oraz określenia ilościowe.

    Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

    Gramatyka:

    Moduł 7. Zakupy i usługi
    w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzaje sklepów, towary i ich cechy, korzystanie z usług, sprzedawanie i kupowanie, promocje, wymiana i zwrot towaru, środki płatnicze. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: przedimek zerowy, przedimek nieokreślony ‘a’, przedimek określony ‘the’, zaimki some/any/no oraz ich złożenia.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzaje sklepów, towary i ich cechy, korzystanie z usług, sprzedawanie i kupowanie, promocje, wymiana i zwrot towaru, środki płatnicze. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: przedimek zerowy, przedimek nieokreślony ‘a’, przedimek określony ‘the’, zaimki some/any/no oraz ich złożenia.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzaje sklepów, towary i ich cechy, korzystanie z usług, sprzedawanie i kupowanie, promocje, wymiana i zwrot towaru, środki płatnicze. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: przedimek zerowy, przedimek nieokreślony ‘a’, przedimek określony ‘the’, zaimki some/ani/no oraz ich złożenia.

    Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

    Gramatyka:



    Termin ITermin II

    Termin I:

    Termin II:


    Wymowa w języku angielskim jest w pełni zrozumiała i całkowicie zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela lub w udostępnionych podczas zajęć materiałach audiowizualnych. Uczeń wyróżnia się zdolnościami fonetycznymi i umiejętnością precyzyjnej adaptacji aparatu mowy dzięki czemu jego/jej wypowiedzi brzmią naturalnie. Dziecko nie tylko poprawnie reprodukuje poszczególne dźwięki, ale również zwraca uwagę na intonację i akcentowanie, co dodaje dynamiki jego mowie. Wykazuje umiejętność przenoszenia emocji poprzez intonację, co jest istotnym elementem komunikacyjnym.Wymowa w języku angielskim jest zrozumiała i w większości zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela lub w udostępnionych podczas zajęć materiałach audiowizualnych. Uczeń przeważnie poprawnie wychwytuje i wymawia angielskie wyrażenia, a jego/jej mowa zazwyczaj brzmi naturalnie. Dziecko wykazuje pewną melodyjność w mowie, choć z umiarkowaną precyzją. Mimo, że jeszcze nie zawsze potrafi utrzymać spójność melodyczną we wszystkich zdaniach, stara się wprowadzić element rytmiczny i intonacyjny do swojej mowy.Wymowa w języku angielskim jest zrozumiała, jednak popełniane są okazjonalne błędy fonetyczne. Dziecko poprawnie wymawia nowe wyrażenia pod warunkiem, iż otrzymało wsparcie w postaci odpowiedniego modelu wymowy przedstawionego przez nauczyciela lub w udostępnionych podczas zajęć materiałach audiowizualnych. W kontekście melodyki mowy, dziecko manifestuje trudności w utrzymaniu spójnej intonacji i rytmu charakterystycznych dla modelu angielskiej wymowy. Wypowiedzi są często pozbawione płynności melodycznej, co może utrudnić zrozumienie przekazu.

    Dziecko jest wysoko zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, aktywnie uczestniczy we wszystkich rodzajach aktywności, niezależnie od ich formy lub tempa, często samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami. Uczeń wykazuje znaczne zaangażowanie oraz silną motywację wewnętrzną w nauce języka angielskiego. Demonstruje chęć doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez systematyczne podejście do nauki. Ponadto, uczeń wykazuje inicjatywę w poszerzaniu słownictwa oraz zdobywaniu nowych umiejętności komunikacyjnych. Aktywnie korzysta z dodatkowych źródeł edukacyjnych, takich jak książki, filmy czy strony internetowe, co dodatkowo wzbogaca jego/jej umiejętności językowe.Dziecko jest prawie zawsze zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, zazwyczaj aktywnie uczestniczy we wszystkich rodzajach aktywności, niezależnie od ich formy lub tempa, czasami samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami. Uczeń wykazuje umiarkowane zaangażowanie oraz motywację wewnętrzną w nauce języka angielskiego. Wykazuje pewną chęć doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez podejście do nauki, choć czasami może być to bardziej nieregularne. Warto zauważyć, że uczeń okazuje pewną inicjatywę w poszerzaniu swojego słownictwa i zdobywaniu nowych umiejętności komunikacyjnych. Czasami korzysta z dodatkowych źródeł edukacyjnych, takich jak książki, filmy czy strony internetowe, co może wpływać pozytywnie na rozwój jego/jej umiejętności językowych.Przez większość czasu dziecko jest zaangażowane podczas zajęć, okazjonalnie przejawiając niechęć do udziału w proponowanych aktywnościach. Dziecko bierze czynny udział w zajęciach, pod warunkiem, że stosowane są techniki motywacyjne oraz zapewniane są bodźce motywacji zewnętrznej. Uczeń wykazuje ograniczone zaangażowanie oraz brak silnej motywacji wewnętrznej w nauce języka angielskiego. Nie zawsze wykazuje chęć doskonalenia swoich umiejętności językowych, a podejście do nauki może być niesystematyczne i labilne. Uczeń rzadko przejawia inicjatywę w poszerzaniu słownictwa czy zdobywaniu nowych umiejętności komunikacyjnych. Wykorzystywanie dodatkowych źródeł edukacyjnych, takich jak książki, filmy czy strony internetowe, nie jest zbyt widoczne, co może spowalniać rozwój jego/jej umiejętności językowych.










      Moduł 1. CzłowiekModuł 2. Miejsce zamieszkaniaModuł 3. EdukacjaModuł 4. PracaModuł 5. Życie prywatneModuł 6. ŻywienieModuł 7. Zakupy i usługiModuł 8. Podróżowanie i turystykaModuł 9. KulturaModuł 10. SportModuł 11. ZdrowieModuł 12. Nauka i technikaModuł 13. Świat przyrodyModuł 14. Życie społeczne

      Moduł 1. Człowiek
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: wygląd zewnętrzny, rzeczy osobiste, okresy życia, dane personalne, cechy charakteru, uczucia i emocje, umiejętności i zainteresowania. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki ‘to be’ i ‘have got’, zaimki osobowe, formy dzierżawcze oraz czasy Present Simple i Present Continuous.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: wygląd zewnętrzny, rzeczy osobiste, okresy życia, dane personalne, cechy charakteru, uczucia i emocje, umiejętności i zainteresowania. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki ‘to be’ i ‘have got’, zaimki osobowe, formy dzierżawcze oraz czasy Present Simple i Present Continuous.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: wygląd zewnętrzny, rzeczy osobiste, okresy życia, dane personalne, cechy charakteru, uczucia i emocje, umiejętności i zainteresowania. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki ‘to be’ i ‘have got’, zaimki osobowe, formy dzierżawcze oraz czasy Present Simple i Present Continuous.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 2. Miejsce zamieszkania
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: typy domów, pomieszczenia i wyposażenie domu, dom i jego okolica, prace domowe. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: konstrukcja ‘there is/there are’, przyimki miejsca, czasu i ruchu, czasy Past Simple i Past Continuous oraz czasowniki regularne i nieregularne.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: typy domów, pomieszczenia i wyposażenie domu, dom i jego okolica, prace domowe. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: konstrukcja ‘there is/there are’, przyimki miejsca, czasu i ruchu, czasy Past Simple i Past Continuous oraz czasowniki regularne i nieregularne.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: typy domów, pomieszczenia i wyposażenie domu, dom i jego okolica, prace domowe. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: konstrukcja ‘there is/there are’, przyimki miejsca, czasu i ruchu, czasy Past Simple i Past Continuous oraz czasowniki regularne i nieregularne.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 3. Edukacja
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: przedmioty nauczania, oceny szkolne, przybory szkolne, szkoła i jej pomieszczenia, życie szkoły, zajęcia pozalekcyjne oraz uczenie się. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczebniki główne i porządkowe, daty, czasy Present Perfect, Past Simple i Past Perfect oraz ich porównanie.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: przedmioty nauczania, oceny szkolne, przybory szkolne, szkoła i jej pomieszczenia, życie szkoły, zajęcia pozalekcyjne oraz uczenie się. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczebniki główne i porządkowe, daty, czasy Present Perfect, Past Simple i Past Perfect oraz ich porównanie.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: przedmioty nauczania, oceny szkolne, przybory szkolne, szkoła i jej pomieszczenia, życie szkoły, zajęcia pozalekcyjne oraz uczenie się. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczebniki główne i porządkowe, daty, czasy Present Perfect, Past Simple i Past Perfect oraz ich porównanie.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 4. Praca
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: popularne zawody i związane z nimi czynności i obowiązki, miejsce pracy i wybór zawodu. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczba mnoga rzeczowników, zaimki wskazujące, sposoby wyrażania przyszłości (Future Simple, be going to, Present Continuous) oraz zdania okolicznikowe czasu.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: popularne zawody i związane z nimi czynności i obowiązki, miejsce pracy i wybór zawodu. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczba mnoga rzeczowników, zaimki wskazujące, sposoby wyrażania przyszłości (Future Simple, be going to, Present Continuous) oraz zdania okolicznikowe czasu.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: popularne zawody i związane z nimi czynności i obowiązki, miejsce pracy i wybór zawodu. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: liczba mnoga rzeczowników, zaimki wskazujące, sposoby wyrażania przyszłości (Future Simple, be going to, Present Continuous) oraz zdania okolicznikowe czasu.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 5. Życie prywatne
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzina i jej członkowie, znajomi i przyjaciele, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, styl życia, święta i uroczystości, konflikty i problemy, określanie czasu. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki modalne, tryb rozkazujący, przymiotniki i przysłówki.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzina i jej członkowie, znajomi i przyjaciele, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, styl życia, święta i uroczystości, konflikty i problemy, określanie czasu. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki modalne, tryb rozkazujący, przymiotniki i przysłówki.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzina i jej członkowie, znajomi i przyjaciele, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego, styl życia, święta i uroczystości, konflikty i problemy, określanie czasu. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: czasowniki modalne, tryb rozkazujący, przymiotniki i przysłówki.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 6. Żywienie
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: artykuły spożywcze, ich ilość i opakowania, posiłki i ich przygotowanie, lokale gastronomiczne oraz nawyki żywieniowe. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: rzeczowniki policzalne i niepoliczalne oraz określenia ilościowe.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: artykuły spożywcze, ich ilość i opakowania, posiłki i ich przygotowanie, lokale gastronomiczne oraz nawyki żywieniowe. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: niepoliczalne oraz określenia ilościowe.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: artykuły spożywcze, ich ilość i opakowania, posiłki i ich przygotowanie, lokale gastronomiczne oraz nawyki żywieniowe. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: niepoliczalne oraz określenia ilościowe.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 7. Zakupy i usługi
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzaje sklepów, towary i ich cechy, korzystanie z usług, sprzedawanie i kupowanie, promocje, wymiana i zwrot towaru, środki płatnicze. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: przedimek zerowy, przedimek nieokreślony ‘a’, przedimek określony ‘the’, zaimki some/any/no oraz ich złożenia.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzaje sklepów, towary i ich cechy, korzystanie z usług, sprzedawanie i kupowanie, promocje, wymiana i zwrot towaru, środki płatnicze. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: przedimek zerowy, przedimek nieokreślony ‘a’, przedimek określony ‘the’, zaimki some/any/no oraz ich złożenia.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: rodzaje sklepów, towary i ich cechy, korzystanie z usług, sprzedawanie i kupowanie, promocje, wymiana i zwrot towaru, środki płatnicze. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: przedimek zerowy, przedimek nieokreślony ‘a’, przedimek określony ‘the’, zaimki some/ani/no oraz ich złożenia.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 8. Podróżowanie i turystyka
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: środki transportu i korzystnie z nich, wycieczki, wakacje, baza noclegowa, zwiedzanie, informacja turystyczna oraz orientacja w terenie. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: konstrukcje bezokolicznikowe i gerundalne, konstrukcja ‘would like to’, przysłówki ‘too’ i ‘enough’ oraz zaimki pytające.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: środki transportu i korzystnie z nich, wycieczki, wakacje, baza noclegowa, zwiedzanie, informacja turystyczna oraz orientacja w terenie. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: konstrukcje bezokolicznikowe i gerundalne, konstrukcja ‘would like to’, przysłówki ‘too’ i ‘enough’ oraz zaimki pytające.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: środki transportu i korzystnie z nich, wycieczki, wakacje, baza noclegowa, zwiedzanie, informacja turystyczna oraz orientacja w terenie. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: konstrukcje bezokolicznikowe i gerundalne, konstrukcja ‘would like to’, przysłówki ‘too’ i ‘enough’ oraz zaimki pytające.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 9. Kultura
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: dziedziny kultury (malarstwo, muzyka, teatr, literatura, film), twórcy i ich dzieła, uczestnictwo w kulturze, media oraz tradycje i zwyczaje. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: zaimki względne oraz zdania przydawkowe.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: dziedziny kultury (malarstwo, muzyka, teatr, literatura, film), twórcy i ich dzieła, uczestnictwo w kulturze, media oraz tradycje i zwyczaje. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: zaimki względne oraz zdania przydawkowe.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: dziedziny kultury (malarstwo, muzyka, teatr, literatura, film), twórcy i ich dzieła, uczestnictwo w kulturze, media oraz tradycje i zwyczaje. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: zaimki względne oraz zdania przydawkowe.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 10. Sport
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: dyscypliny sportu, sprzęt sportowy, obiekty sportowe, imprezy sportowe oraz uprawianie sportu. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: zdania warunkowe (typ 0, 1, 2) oraz forma zaimka bezosobowego ‘you’.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: dyscypliny sportu, sprzęt sportowy, obiekty sportowe, imprezy sportowe oraz uprawianie sportu. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: zdania warunkowe (typ 0, 1, 2) oraz forma zaimka bezosobowego ‘you’.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: dyscypliny sportu, sprzęt sportowy, obiekty sportowe, imprezy sportowe oraz uprawianie sportu. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: zdania warunkowe (typ 0, 1, 2) oraz forma zaimka bezosobowego ‘you’.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 11. Zdrowie
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: tryb życia, części ciała, choroby i ich objawy, urazy, kontuzje oraz ich leczenie. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: mowa zależna oraz pytania pośrednie.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: tryb życia, części ciała, choroby i ich objawy, urazy, kontuzje oraz ich leczenie. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: mowa zależna oraz pytania pośrednie.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: tryb życia, części ciała, choroby i ich objawy, urazy, kontuzje oraz ich leczenie. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: mowa zależna oraz pytania pośrednie.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 12. Nauka i technika
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: urządzenia techniczne, odkrycia naukowe i wynalazki oraz korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych i internetu. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: strona bierna, zaimki zwrotne i wzajemne oraz imiesłowy czynne i bierne.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: urządzenia techniczne, odkrycia naukowe i wynalazki oraz korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych i internetu. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: strona bierna, zaimki zwrotne i wzajemne oraz imiesłowy czynne i bierne.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: urządzenia techniczne, odkrycia naukowe i wynalazki oraz korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych i internetu. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: strona bierna, zaimki zwrotne i wzajemne oraz imiesłowy czynne i bierne.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 13. Świat przyrody
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: pogoda, pory roku, zwierzęta, rośliny, krajobraz, zjawiska naturalne oraz zagrożenie i ochrona środowiska naturalnego. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: zdania okolicznikowe skutku, celu, przyczyny i miejsca, zdania wykrzyknikowe, użycie ‘so, such (a), how, what (a)’, zdania z dwoma dopełnieniami oraz rzeczowniki złożone.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: pogoda, pory roku, zwierzęta, rośliny, krajobraz, zjawiska naturalne oraz zagrożenie i ochrona środowiska naturalnego. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: zdania okolicznikowe skutku, celu, przyczyny i miejsca, zdania wykrzyknikowe, użycie ‘so, such (a), how, what (a)’, zdania z dwoma dopełnieniami oraz rzeczowniki złożone.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: pogoda, pory roku, zwierzęta, rośliny, krajobraz, zjawiska naturalne oraz zagrożenie i ochrona środowiska naturalnego. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: zdania okolicznikowe skutku, celu, przyczyny i miejsca, zdania wykrzyknikowe, użycie ‘so, such (a), how, what (a)’, zdania z dwoma dopełnieniami oraz rzeczowniki złożone.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:

      Moduł 14. Życie społeczne
      w bardzo dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: wydarzenia i zjawiska społeczne, formy rządów, przestępczość. W bardzo wysokim zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: spójniki, czasowniki złożone (phrasal verbs) oraz czasowniki, rzeczowniki i przymiotniki z przyimkami.w dobrym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: wydarzenia i zjawiska społeczne, formy rządów, przestępczość. W dobrym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: spójniki, czasowniki złożone (phrasal verbs) oraz czasowniki, rzeczowniki i przymiotniki z przyimkami.w zadowalającym stopniu opanował/-a słownictwo z następujących obszarów tematycznych: wydarzenia i zjawiska społeczne, formy rządów, przestępczość. W wystarczającym zakresie opanował/-a również następujące struktury gramatyczne: spójniki, czasowniki złożone (phrasal verbs) oraz czasowniki, rzeczowniki i przymiotniki z przyimkami.

      Słownictwo i znajomość funkcji językowych:

      Gramatyka:



      Termin ITermin IITermin III

      Termin I:

      Termin II:

      Termin III:


      Wymowa w języku angielskim jest w pełni zrozumiała i całkowicie zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela lub w udostępnionych podczas zajęć materiałach audiowizualnych. Uczeń wyróżnia się zdolnościami fonetycznymi i umiejętnością precyzyjnej adaptacji aparatu mowy dzięki czemu jego/jej wypowiedzi brzmią naturalnie. Dziecko nie tylko poprawnie reprodukuje poszczególne dźwięki, ale również zwraca uwagę na intonację i akcentowanie, co dodaje dynamiki jego mowie. Wykazuje umiejętność przenoszenia emocji poprzez intonację, co jest istotnym elementem komunikacyjnym.Wymowa w języku angielskim jest zrozumiała i w większości zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela lub w udostępnionych podczas zajęć materiałach audiowizualnych. Uczeń przeważnie poprawnie wychwytuje i wymawia angielskie wyrażenia, a jego/jej mowa zazwyczaj brzmi naturalnie. Dziecko wykazuje pewną melodyjność w mowie, choć z umiarkowaną precyzją. Mimo, że jeszcze nie zawsze potrafi utrzymać spójność melodyczną we wszystkich zdaniach, stara się wprowadzić element rytmiczny i intonacyjny do swojej mowy.Wymowa w języku angielskim jest zrozumiała, jednak popełniane są okazjonalne błędy fonetyczne. Dziecko poprawnie wymawia nowe wyrażenia pod warunkiem, iż otrzymało wsparcie w postaci odpowiedniego modelu wymowy przedstawionego przez nauczyciela lub w udostępnionych podczas zajęć materiałach audiowizualnych. W kontekście melodyki mowy, dziecko manifestuje trudności w utrzymaniu spójnej intonacji i rytmu charakterystycznych dla modelu angielskiej wymowy. Wypowiedzi są często pozbawione płynności melodycznej, co może utrudnić zrozumienie przekazu.

      Dziecko jest wysoko zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, aktywnie uczestniczy we wszystkich rodzajach aktywności, niezależnie od ich formy lub tempa, często samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami. Uczeń wykazuje znaczne zaangażowanie oraz silną motywację wewnętrzną w nauce języka angielskiego. Demonstruje chęć doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez systematyczne podejście do nauki. Ponadto, uczeń wykazuje inicjatywę w poszerzaniu słownictwa oraz zdobywaniu nowych umiejętności komunikacyjnych. Aktywnie korzysta z dodatkowych źródeł edukacyjnych, takich jak książki, filmy czy strony internetowe, co dodatkowo wzbogaca jego/jej umiejętności językowe.Dziecko jest prawie zawsze zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, zazwyczaj aktywnie uczestniczy we wszystkich rodzajach aktywności, niezależnie od ich formy lub tempa, czasami samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami. Uczeń wykazuje umiarkowane zaangażowanie oraz motywację wewnętrzną w nauce języka angielskiego. Wykazuje pewną chęć doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez podejście do nauki, choć czasami może być to bardziej nieregularne. Warto zauważyć, że uczeń okazuje pewną inicjatywę w poszerzaniu swojego słownictwa i zdobywaniu nowych umiejętności komunikacyjnych. Czasami korzysta z dodatkowych źródeł edukacyjnych, takich jak książki, filmy czy strony internetowe, co może wpływać pozytywnie na rozwój jego/jej umiejętności językowych.Przez większość czasu dziecko jest zaangażowane podczas zajęć, okazjonalnie przejawiając niechęć do udziału w proponowanych aktywnościach. Dziecko bierze czynny udział w zajęciach, pod warunkiem, że stosowane są techniki motywacyjne oraz zapewniane są bodźce motywacji zewnętrznej. Uczeń wykazuje ograniczone zaangażowanie oraz brak silnej motywacji wewnętrznej w nauce języka angielskiego. Nie zawsze wykazuje chęć doskonalenia swoich umiejętności językowych, a podejście do nauki może być niesystematyczne i labilne. Uczeń rzadko przejawia inicjatywę w poszerzaniu słownictwa czy zdobywaniu nowych umiejętności komunikacyjnych. Wykorzystywanie dodatkowych źródeł edukacyjnych, takich jak książki, filmy czy strony internetowe, nie jest zbyt widoczne, co może spowalniać rozwój jego/jej umiejętności językowych.