Moduł 1. Hello!Moduł 2. My schoolModuł 3. Favourite toysModuł 4. My familyModuł 5. Our petsModuł 6. My faceModuł 7. Wild animalsModuł 8. My clothesModuł 9. Fun timeModuł 10. At the funfairModuł 11. Our houseModuł 12. Party time!

    Moduł 1. Hello!
    znakomicie potrafi przywitać się i pożegnać się w języku angielskim oraz umie przedstawić się oraz powiedzieć, ile ma lat całym zdaniem, np. ‘My name is … . I’m …’. Zna i prawidłowo posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (yellow, green, blue, red, pink, purple, orange), stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’ Dziecko poznało również bohaterów kursu – rodzinkę Star. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘r’ (red).rozpoznaje i reaguje werbalnie na przywitania i pożegnania w języku angielskim oraz umie przedstawić się oraz powiedzieć, ile ma lat całym zdaniem, np. ‘My name is … . I’m … .’. Zna i prawidłowo posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (yellow, green, blue, red, pink, purple, orange), nie zawsze stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’ Dziecko poznało również bohaterów kursu – rodzinkę Star. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘r’ (red).rozpoznaje i reaguje werbalnie na przywitania i pożegnania w języku angielskim oraz umie przedstawić się oraz powiedzieć, ile ma lat całym zdaniem, np. ‘My name is … . I’m …’. Zna i w większości przypadków poprawnie posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (yellow, green, blue, red, pink, purple, orange), nie zawsze stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’ Dziecko poznało również bohaterów kursu – rodzinkę Star. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘r’ (red).

    Moduł 2. My school
    ze świetną dokładnością zna nazwy przyborów szkolnych: book, chair, eraser, pen, pencil, table. Potrafi wskazać te rzeczy w języku angielskim udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What is it?’ stosując konstrukcję typu ‘It’s a book.’ Świetnie rozróżnia i potrafi stosować formy zaimków osobowych w 3. osobie liczny pojedynczej – ‘he’ oraz ‘she’. Dziecko bardzo sprawnie opisuje swój stan emocjonalny oraz swoje samopoczucie w języku angielskim, odpowiadając przy tym na pytanie ‘How are you?’ z zastosowaniem konstrukcji pełnozdaniowej typu ‘I’m happy.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłosek ‘p’ (pen) oraz ‘b’ (bag).zna nazwy przyborów szkolnych: book, chair, eraser, pen, pencil, table oraz potrafi poprawnie wskazać werbalnie nazwę tych rzeczy udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What is it?’ za pomocą jednego wyrazu nie stosując przy tym całej konstrukcji typu ‘It’s a book.’ Dobrze rozróżnia i potrafi stosować formy zaimków osobowych w 3. osobie liczny pojedynczej – ‘he’ oraz ‘she’. Dziecko sprawnie opisuje swój stan emocjonalny oraz swoje samopoczucie w języku angielskim, odpowiadając przy tym na pytanie ‘How are you?’ bez zastosowania konstrukcji pełnozdaniowej typu ‘I’m happy.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłosek ‘p’ (pen) oraz ‘b’ (bag).zna i potrafi wskazać nazwy przyborów szkolnych: book, chair, eraser, pen, pencil, table odpowiadając na pytanie ‘What is it?’ za pomocą jednego wyrazu nie stosując przy tym całej konstrukcji typu ‘It’s a book.’ Zazwyczaj rozróżnia i potrafi stosować formy zaimków osobowych w 3. osobie liczny pojedynczej – ‘he’ oraz ‘she’. Dziecko sprawnie opisuje swój stan emocjonalny oraz swoje samopoczucie w języku angielskim, odpowiadając przy tym na pytanie ‘How are you?’ bez zastosowania konstrukcji pełnozdaniowej typu ‘I’m happy.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłosek ‘p’ (pen) oraz ‘b’ (bag).

    Moduł 3. Favourite toys
    bezbłędnie nazywa zabawki w języku angielskim (ball, bike, car, computer, doll, drum, train) i odpowiada na pytanie ‘What is it?’, tworząc przy tym pełne zdania typu ‘It’s a doll.’ Potrafi wybrać ulubioną zabawkę udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What is your favourite toy?’ za pomocą konstrukcji ‘My favourite toy is my …’. Dziecko bezbłędnie rozróżnia kolory: black, brown, grey, white i zaimki miejsca: in, next to, on, under. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłosek ‘t’ (toy) oraz ‘d’ (doll).poprawnie wskazuje zabawki w języku angielskim (ball, bike, car, computer, doll, drum, train) nie zawsze używając formy pełnozdaniowej wypowiedzi typu ‘It a doll.’ Potrafi wybrać ulubioną zabawkę udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What is your favourite toy?’ za pomocą konstrukcji ‘My favourite toy is my …’. Dziecko prawie zawsze bezbłędnie rozróżnia kolory: black, brown, grey, white i zaimki miejsca: in, next to, on, under. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłosek ‘t’ (toy) oraz ‘d’ (doll).wskazuje jednym wyrazem zabawki w języku angielskim (ball, bike, car, computer, doll, drum, train) bez zastosowania formy pełnozdaniowej wypowiedzi typu ‘It a doll.’ Potrafi wybrać ulubioną zabawkę udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What is your favourite toy?’ za pomocą konstrukcji ‘My favourite toy is my …’. Dziecko rozróżnia kolory: black, brown, grey, white i zaimki miejsca: in, next to, on, under popełniając przy tym okazjonalne błędy. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłosek ‘t’ (toy) oraz ‘d’ (doll).

    Moduł 4. My family
    znakomicie zna nazewnictwo członków rodziny w języku angielskim – mother, father, sister, brother, grandfather, grandmother. Potrafi bezbłędnie nazwać i opisać osoby z rodziny używając przymiotników: beautiful, happy, sad, old, young, np. ‘She is happy.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘a’ (hat).w dobrym stopniu opanowało nazewnictwo członków rodziny w języku angielskim – mother, father, sister, brother, grandfather, grandmother. Najczęściej bezbłędnie potrafi nazwać i opisać osoby z rodziny używając przymiotników: beautiful, happy, sad, old, young, np. ‘She is happy.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘a’ (hat).reaguje niewerbalnie na nazwy członków rodziny w języku angielskim – mother, father, sister, brother, grandfather, grandmother, wskazując ich poprawnie podczas zabawy, jednak miewa trudności z własną produkcją tego słownictwa w języku angielskim. Z pomocą nauczyciela potrafi opisać osoby z rodziny używając przymiotników: beautiful, happy, sad, old, young, np. ‘She is happy.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘a’ (hat).

    Moduł 5. Our pets
    w bardzo dobrym stopniu zna nazwy zwierząt w języku angielskim (bird, cat, dog, fish, horse, mouse). Z dokładnością opisuje te zwierzęta używając przymiotników: big, small, clean, dirty, long, short oraz rozróżnia formy liczby pojedynczej i mnogiej w swoich wypowiedziach. Bezbłędnie stosuje przy tym konstrukcje typu ‘It’s long’ oraz ‘They’re dirty’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘e’ (hen).wykazuje się znajomością nazw zwierząt w języku angielskim (bird, cat, dog, fish, horse, mouse). Dobrze opisuje te zwierzęta używając przymiotników: big, small, clean, dirty, long, short oraz rozróżnia formy liczby pojedynczej i mnogiej w swoich wypowiedziach. Popełnia przy tym okazjonalne pomyłki w stosowaniu konstrukcji typu ‘It’s clean’ oraz ‘They’re dirty’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘e’ (hen).prawidłowo wskazuje nazwy zwierząt w języku angielskim (bird, cat, dog, fish, horse, mouse), jednak miewa problemy z opisem tych zwierząt za pomocą przymiotników: big, small, clean, dirty, long, short. Popełnia błędy w stosowaniu konstrukcji typu ‘It’s clean’ oraz ‘They’re dirty’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘e’ (hen).

    Moduł 6. My face
    w bardzo dobrym stopniu zna nazwy części ciała w języku angielskim (eyes, ears, face, nose, head, hair, mouth, knees, shoulders, toes, teeth) oraz rozróżnia formy liczby pojedynczej i mnogiej tych wyrazów w swoich wypowiedziach. Bezbłędnie stosuje przy tym konstrukcje typu ‘It’s a mouth’ oraz ‘They’re teeth’. Perfekcyjnie odpowiada na pytanie typu ‘Have you got blue eyes?’ za pomocą odpowiedzi krótkich ‘Yes, I have’ lub ‘No, I haven’t’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘th’ (three).wykazuje się dobrą znajomością nazw części ciała w języku angielskim (eyes, ears, face, nose, head, hair, mouth, knees, shoulders, toes, teeth) popełniając okazjonalne pomyłki w stosowaniu konstrukcji typu ‘It’s a mouth’ oraz ‘They’re teeth’. Zazwyczaj prawidłowo odpowiada na pytanie typu ‘Have you got blue eyes?’ za pomocą odpowiedzi krótkich ‘Yes, I have’ lub ‘No, I haven’t’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘th’ (three).prawidłowo wskazuje nazwy części ciała w języku angielskim (eyes, ears, face, nose, head, hair, mouth, knees, shoulders, toes, teeth), jednak miewa problemy z rozróżnieniem ich form w liczbie pojedynczej i mnogiej w swoich wypowiedziach typu ‘It’s a mouth’ oraz ‘They’re teeth’. Popełnia okazjonalne błędy odpowiadając na pytanie typu ‘Have you got blue eyes?’ za pomocą odpowiedzi krótkich ‘Yes, I have’ lub ‘No, I haven’t’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘th’ (three).

    Moduł 7. Wild animals
    wyróżnia się szeroką znajomością środków leksykalnych z tematyki dzikich zwierząt (bear, crocodile, elephant, giraffe, hippo, monkey, snake, tiger). Potrafi również opisać dane zwierzę uwzględniając nazwy części ciała takich jak: arm, feet, hands, legs, tail. Biegle posługuje się konstrukcją ‘They’ve got …’ tworząc opisy zwierząt. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘i’ (river).sprawnie nazywa dzikie zwierzęta (bear, crocodile, elephant, giraffe, hippo, monkey, snake, tiger) w języku angielskim, jednak miewa trudności z tworzeniem opisów zwierząt za pomocą nazw części ciała takich jak: arm, feet, hands, legs, tail. Trudność sprawia zastosowanie nieregularnych form liczby mnogiej tych rzeczowników, np. ‘a foot – feet’. Poprawnie używa przy tym konstrukcji ‘They’ve got…’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘i’ (river).posiada podstawową znajomość nazewnictwa z tematyki dzikich zwierząt (bear, crocodile, elephant, giraffe, hippo, monkey, snake, tiger), lecz nie zawsze poprawnie tworzy opisy z wykorzystaniem części ciała: arm, feet, hands, legs, tail oraz konstrukcji ‘They’ve got …’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘i’ (river).

    Moduł 8. My clothes
    z dokładnością wskazuje nazwy podstawowych części ubioru w języku angielskim (cap, jacket, shoes, shorts, skirt, socks, trousers, T-shirt). Potrafi również określić przynależność części garderoby stosując pełnozdaniowe sformułowanie typu ‘He/She’s got a blue cap’ w formie twierdzenia i przeczenia. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłosek ‘s’ (spider) oraz ‘sh’ (shoes).wskazuje nazwy podstawowych części ubioru w języku angielskim (cap, jacket, shoes, shorts, skirt, socks, trousers, T-shirt). W większości sytuacji potrafi również wskazać przynależność części garderoby stosując pełnozdaniowe sformułowanie typu ‘He/She’s got a blue cap’ w formie twierdzenia i przeczenia. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłosek ‘s’ (spider) oraz ‘sh’ (shoes).wskazuje nazwy podstawowych części ubioru w języku angielskim (cap, jacket, shoes, shorts, skirt, socks, trousers, T-shirt). Miewa problemy ze wskazywaniem przynależności części garderoby stosując pełnozdaniowe sformułowanie typu ‘He/She’s got a blue cap’ w formie twierdzenia i przeczenia. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłosek ‘s’ (spider) oraz ‘sh’ (shoes).

    Moduł 9. Fun time
    z dokładnością określa nazwy czynności wykonywanych w czasie wolnym (play basketball, play football, play tennis, play the guitar, play the piano, ride a bike, swim, sing). Potrafi również bezbłędnie wypowiedzieć się na temat swoich umiejętności stosując sformułowania typu ‘I can sing/I can’t sing.’ jako odpowiedź na pytanie ‘Can you sing?’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłosek ‘ai’ (snail), ‘ay’ (day) oraz ‘ey’ (grey).dobrze określa nazwy czynności wykonywanych w czasie wolnym (play basketball, play football, play tennis, play the guitar, play the piano, ride a bike, swim, sing). W większości sytuacji potrafi wypowiedzieć się na temat swoich umiejętności stosując sformułowania typu ‘I can sing/I can’t sing.’ jako odpowiedź na pytanie ‘Can you sing?’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłosek ‘ai’ (snail), ‘ay’ (day) oraz ‘ey’ (grey).zazwyczaj dobrze określa nazwy czynności wykonywanych w czasie wolnym (play basketball, play football, play tennis, play the guitar, play the piano, ride a bike, swim, sing). W większości sytuacji potrafi wypowiedzieć się na temat swoich umiejętności stosując sformułowania typu ‘I can sing/I can’t sing.’ jako odpowiedź na pytanie ‘Can you sing?’. Czasami jednak odpowiedzi ucznia mogą być ograniczone do zastosowania form ‘Yes” lub ‘No’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłosek ‘ai’ (snail), ‘ay’ (day) oraz ‘ey’ (grey).

    Moduł 10. At the funfair
    wspaniale zna nazwy środków transportu w języku angielskim – boat, bus, helicopter, lory, motorbike, plane. W wysokim stopniu operuje formą Present Continuous w 1. osobie liczby pojedynczej odpowiadając na pytanie ‘What are you doing?’ za pomocą zdań typu ‘I’m flying.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘ng’ (singing).w dobrym stopniu zna nazwy środków transportu w języku angielskim – boat, bus, helicopter, lory, motorbike, plane. Poprawnie operuje formą Present Continuous w 1. osobie liczby pojedynczej odpowiadając na pytanie ‘What are you doing?’ za pomocą zdań typu ‘I’m flying.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘ng’ (singing).zna nazwy środków transportu w języku angielskim – boat, bus, helicopter, lory, motorbike, plane. Nie zawsze poprawnie operuje formą Present Continuous w 1. osobie liczby pojedynczej odpowiadając na pytanie ‘What are you doing?’ za pomocą zdań typu ‘I’m flying.’. Problem sprawia uwzględnienie wszystkich komponentów formy Present Continuous, np. dodanie końcówki ‘ing’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘ng’ (singing).

    Moduł 11. Our house
    wykazuje się biegłą znajomością nazw pomieszczeń w języku angielskim – bedroom, bathroom, dining room, hall, living room, kitchen. W wysokim stopniu operuje formą Present Continuous w 3. osobie liczby pojedynczej odpowiadając na pytanie ‘What is he/she doing?’ za pomocą zdań typu ‘She’s cooking.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘m’ (mouse).zadowalająco zna nazwy pomieszczeń w języku angielskim – bedroom, bathroom, dining room, hall, living room, kitchen. Dobrze posługuje się formą Present Continuous w 3. osobie liczby pojedynczej odpowiadając na pytanie ‘What is he/she doing?’ za pomocą zdań typu ‘She’s cooking.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘ng’ (singing).zna nazwy pomieszczeń w języku angielskim – bedroom, bathroom, dining room, hall, living room, kitchen. Czasami błędnie operuje formą Present Continuous w 13. osobie liczby pojedynczej odpowiadając na pytanie ‘What is he/she doing?’ za pomocą zdań typu ‘She’s cooking.’ Problem sprawia uwzględnienie wszystkich komponentów formy Present Continuous, np. dodanie końcówki ‘ing’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘ng’ (singing).

    Moduł 12. Party time!
    biegle posługuje się zasobem słownictwa z tematyki związanej z jedzeniem – apple, banana, burger, cake, chocolate, fish, ice-cream. Potrafi je nazwać za pomocą konstrukcji ‘It’s a banana’ oraz umie precyzyjnie określić swoje preferencje stosując odpowiednią formę czasownika ‘like‘ (lubić), np. ‘I like bananas’ lub ‘I don’t like bananas’.posiada zasób wiedzy środków leksykalnych z tematyki związanej z jedzeniem – apple, banana, burger, cake, chocolate, fish, ice-cream. Potrafi je nazwać za pomocą konstrukcji ‘It’s a banana’ oraz umie określić swoje preferencje stosując odpowiednią formę czasownika ‘like‘ (lubić), np. ‘I like bananas’ lub ‘I don’t like bananas’.posiada zasób wiedzy środków leksykalnych z tematyki związanej z jedzeniem – apple, banana, burger, cake, chocolate, fish, ice-cream. Potrafi je nazwać za pomocą konstrukcji ‘It’s a banana’ jednak miewa problemy z określeniem swoich preferencji z zastosowaniem odpowiedniej formy czasownika ‘like‘ (lubić), np. ‘I like bananas’ lub ‘I don’t like bananas’.


    Wymowa dziecka w języku angielskim jest w pełni zrozumiała i całkowicie zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela i w nagraniach wideo z bohaterami kursu, które pojawią się na lekcjach.Wymowa dziecka w języku angielskim jest zrozumiała i w większości zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela i w nagraniach wideo z bohaterami kursu, które pojawią się na lekcjach.Wymowa dziecka w języku angielskim jest zrozumiała, jednak popełniane są okazjonalne błędy fonetyczne. Dziecko poprawnie wymawia nowe słówka pod warunkiem, iż otrzymało wsparcie w postaci odpowiedniego modelu wymowy przedstawionego przez nauczyciela.

    Dziecko jest wysoko zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, aktywnie uczestniczy we wszystkich rodzajach aktywności, niezależnie od ich formy lub tempa, często samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami.Dziecko jest prawie zawsze zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, zazwyczaj aktywnie uczestniczy we wszystkich zabawach, niezależnie od ich formy lub tempa, czasami samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami.Przez większość czasu dziecko jest zaangażowane podczas zajęć, okazjonalnie przejawiając niechęć do udziału w proponowanych zabawach. Dziecko bierze czynny udział w zajęciach, pod warunkiem, że stosowane są techniki motywacyjne oraz zapewniane są bodźce motywacji zewnętrznej.










      Moduł 1. Hello again!Moduł 2. Back to schoolModuł 3. Play time!Moduł 4. At homeModuł 5. Meet my familyModuł 6. Dinner timeModuł 7. At the farmModuł 8. My townModuł 9. Our clothesModuł 10. Our hobbiesModuł 11. My birthdayModuł 12. On holiday!

      Moduł 1. Hello again!
      znakomicie potrafi przedstawić inne osoby oraz powiedzieć, ile mają lat całym zdaniem, np. ‘This is my brother, Simon. He is seven.’ Zna i prawidłowo posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (red, yellow, pink, green, orange, blue, purple, brown, black, white, grey), stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’ Dziecko powtórzyło również przyimki miejsca (in, on, under) oraz bohaterów kursu – rodzinkę Star. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘wh’ (whale).umie przedstawić inne osoby oraz powiedzieć, ile mają lat całym zdaniem, np. ‘This is my brother, Simon. He is seven.’ Zna i prawidłowo posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (red, yellow, pink, green, orange, blue, purple, brown, black, white, grey), nie zawsze stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’ Dziecko powtórzyło również przyimki miejsca (in, on, under) oraz bohaterów kursu – rodzinkę Star. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘whale’ (whale).potrafi przedstawić inne osoby oraz powiedzieć, ile mają lat całym zdaniem, np. ‘This is my brother, Simon. He is seven.’ prawidłowo posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (red, yellow, pink, green, orange, blue, purple, brown, black, white, grey), nie zawsze stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’ Dziecko powtórzyło również przyimki miejsca (in, on, under) oraz bohaterów kursu – rodzinkę Star. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘wh’ (whale).

      Moduł 2. Back to school
      ze świetną dokładnością zna nazwy wyposażenia szkolnego: bookcase, board, cupboard, computer, desk, ruler, television, whiteboard. Potrafi wskazać te rzeczy i ich liczbę w języku angielskim udzielając odpowiedzi na pytanie ‘How many books are there?’ stosując konstrukcję typu ‘There is one book.’ Świetnie rozróżnia i potrafi stosować formy ‘There is…’ oraz ‘There are…’. Dziecko bardzo sprawnie liczy w zakresie 1-20 w języku angielskim. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘ee’ (bee).zna nazwy wyposażenia szkolnego: bookcase, board, cupboard, computer, desk, ruler, television, whiteboard oraz potrafi poprawnie wskazać werbalnie nazwę tych rzeczy i ich liczbę w języku angielskim udzielając odpowiedzi na pytanie ‘How many books are there?’ stosując konstrukcję typu ‘There is one book.’ Dobrze rozróżnia i potrafi stosować formy ‘There is…’ oraz ‘There are...’ Dziecko sprawnie liczy w zakresie 1-20 w języku angielskim. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘ee’ (bee).zna i potrafi wskazać nazwy wyposażenia szkolnego: bookcase, board, cupboard, computer, desk, ruler, television, whiteboard odpowiadając na pytanie ‘How many books are there?’ za pomocą jednego wyrazu ‘one’ nie stosując przy tym całej konstrukcji typu ‘There is one book.’ Miewa trudności z rozróżnieniem form ‘There is…’ oraz ‘There are...’ Dziecko sprawnie liczy w zakresie 1-20 w języku angielskim. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘ee’ (bee).

      Moduł 3. Play time!
      bezbłędnie nazywa zabawki w języku angielskim (alien, camera, board game, kite, lorry, robot, tablet, watch, teddy bear) i odpowiada na pytanie typu ‘What is this?’, tworząc przy tym pełne zdania typu ‘This is a doll.’ Potrafi wybrać odpowiednią formę zaimka wskazującego: this, that, these, those. Dziecko bezbłędnie opisuje przynależność rzeczy odpowiadając na pytanie ‘Whose is this kite? It’s Stella’s.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘i’ (kite).poprawnie wskazuje zabawki w języku angielskim (alien, camera, board game, kite, lorry, robot, tablet, watch, teddy bear) nie zawsze używając formy pełnozdaniowej wypowiedzi typu ‘This is a doll.’ Prawie zawsze poprawnie wybiera odpowiednią formę zaimka wskazującego: this, that, these, those. Dziecko dobrze opisuje przynależność rzeczy odpowiadając na pytanie ‘Whose is this kite? It’s Stella’s.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘i’ (kite).wskazuje jednym wyrazem zabawki w języku angielskim (alien, camera, board game, kite, lorry, robot, tablet, watch, teddy bear bez zastosowania formy pełnozdaniowej wypowiedzi typu ‘This is a doll.’ Miewa problemy z doborem odpowiedniej formy zaimka wskazującego: this, that, these, those. Dziecko opisuje przynależność rzeczy odpowiadając na pytanie ‘Whose is this kite? It’s Stella’s.’ z okazjonalnymi pomyłkami dotyczącymi zastosowania formy dopełniacza saksońskiego. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘i’ (kite).

      Moduł 4. At home
      znakomicie zna nazewnictwo wyposażenia domu w języku angielskim – clock, lamp, mat, mirror, phone, sofa. Potrafi bezbłędnie nazwać i opisać przynależność używając zaimków dzierżawczych: mine, yours, his, hers, np. ‘Which shoes are Simon’s? The gray ones are his.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘-se’ (nose).w dobrym stopniu opanowało nazewnictwo wyposażenia domu w języku angielskim – clock, lamp, mat, mirror, phone, sofa. Najczęściej bezbłędnie potrafi określić przynależność używając zaimków dzierżawczych: mine, yours, his, hers, np. ‘Which shoes are Simon’s? The gray ones are his.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘-se’ (nose).reaguje niewerbalnie na nazwy wyposażenia domu w języku angielskim – clock, lamp, mat, mirror, phone, sofa, wskazując je poprawnie podczas zabawy, jednak miewa trudności z własną produkcją tego słownictwa w języku angielskim. Z pomocą nauczyciela potrafi opisać przynależność używając zaimków dzierżawczych: mine, yours, his, hers, np. ‘Which shoes are Simon’s? The gray ones are his.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘-se’ (nose).

      Moduł 5. Meet my family
      w bardzo dobrym stopniu zna nazwy członków rodziny w języku angielskim (baby, cousin, mum, dad, grandma, grandpa). Z dokładnością opisuje wykonywane w chwili mówienia czynności za pomocą czasu gramatycznego Present Continuous, np. ‘He is hitting the ball. He isn’t walking.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘k’ (cat, clock, kitchen).wykazuje się znajomością nazw członków rodziny w języku angielskim (baby, cousin, mum, dad, grandma, grandpa). Dobrze opisuje wykonywane w chwili mówienia czynności za pomocą czasu gramatycznego Present Continuous, np. ‘He is hitting the ball. He isn’t walking.’ Popełnia przy tym okazjonalne pomyłki w zastosowaniu poprawnej form czasonika ‘to be’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘k’ (cat, clock, kitchen).prawidłowo wskazuje nazwy członków rodziny w języku angielskim (baby, cousin, mum, dad, grandma, grandpa), jednak miewa problemy z opisem wykonywanych w chwili mówienia czynności za pomocą czasu gramatycznego Present Continuous, np. ‘He is hitting the ball. He isn’t walking.’ Popełnia przy tym okazjonalne pomyłki w zastosowaniu poprawnej form czasonika ‘to be’ oraz zapomina o dodaniu końcówki ‘-ing’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘k’ (cat, clock, kitchen).

      Moduł 6. Dinner time
      w bardzo dobrym stopniu zna nazwy produktów spożywczych w języku angielskim (bread, chicken, chips, eggs, juice, milk, rice, water) oraz bezbłędnie buduje pytania typu ‘Can I have some…, please?’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘ch’ (chicken).wykazuje się dobrą znajomością nazw produktów spożywczych w języku angielskim (bread, chicken, chips, eggs, juice, milk, rice, water) popełniając okazjonalne pomyłki w stosowaniu konstrukcji typu ‘Can I have some…, please?’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘ch’ (chicken).prawidłowo wskazuje nazwy produktów spożywczych w języku angielskim (bread, chicken, chips, eggs, juice, milk, rice, water), jednak z trudnością buduje pytania typu ‘Can I have some…, please?’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘ch’ (chicken).

      Moduł 7. At the farm
      wyróżnia się szeroką znajomością środków leksykalnych z tematyki zwierząt hodowlanych (cow, duck, donkey, frog, goat, lizard, sheep, spider). Potrafi również opisać swoje upodobania względem zwierząt biegle posługując się konstrukcją ‘I love horses. So do I./I don’t.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘s’ w połączeniu z innymi dźwiękami (slow, snake, scary, spider).sprawnie nazywa zwierzęta hodowlane (cow, duck, donkey, frog, goat, lizard, sheep, spider) w języku angielskim, jednak miewa trudności z tworzeniem opisów swoich upodobań względem zwierząt posługując się konstrukcją ‘I love horses. So do I./I don’t.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘s’ w połączeniu z innymi dźwiękami (slow, snake, scary, spider).posiada podstawową znajomość nazewnictwa z tematyki zwierząt hodowlanych (cow, duck, donkey, frog, goat, lizard, sheep, spider), lecz nie zawsze poprawnie tworzy opisy swoich upodobań z wykorzystaniem konstrukcji ‘I love horses. So do I./I don’t.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘s’ w połączeniu z innymi dźwiękami (slow, snake, scary, spider).

      Moduł 8. My town
      z dokładnością wskazuje nazwy części miasta w języku angielskim (cafe, flat, hospital, park, shop, street). Potrafi również określić miejsce przedmiotu lub osoby stosując pełnozdaniowe sformułowanie z przyimkami miejsca, np. ‘She is next to my grandma. There is a book on the table.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘p’ (panda).bardzo dobrze wskazuje nazwy podstawowych części miasta w języku angielskim (cafe, flat, hospital, park, shop, street). W większości sytuacji potrafi również wskazać miejsce przedmiotu lub osoby stosując pełnozdaniowe sformułowanie z przyimkami miejsca, np. ‘She is next to my grandma. There is a book on the table.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘p’ (panda).wskazuje nazwy podstawowych części miasta w języku angielskim (cafe, flat, hospital, park, shop, street). Miewa problemy ze wskazywaniem miejsca przedmiotu lub osoby stosując pełnozdaniowe sformułowanie z przyimkami miejsca, np. ‘She is next to my grandma. There is a book on the table.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘p’ (panda).

      Moduł 9. Our clothes
      z dokładnością określa nazwy ubrań (dress, glasses, handbag, hat, jeans, shirt, sunglasses) w języku angielskim. Potrafi również bezbłędnie wypowiedzieć się na temat czyjegoś ubioru stosując sformułowania typu ‘She’s wearing a blue T-shirt’ lub zadać pytanie ‘Have you got sunglasses?’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘j’ (jellyfish).dobrze określa nazwy ubrań (dress, glasses, handbag, hat, jeans, shirt, sunglasses) w języku angielskim. W większości sytuacji potrafi również bezbłędnie wypowiedzieć się na temat czyjegoś ubioru stosując sformułowania typu ‘She’s wearing a blue T-shirt’ lub zadać pytanie ‘Have you got sunglasses?’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘j’ (jellyfish).zazwyczaj dobrze określa nazwy ubrań (dress, glasses, handbag, hat, jeans, shirt, sunglasses) w języku angielskim. W większości sytuacji z pomocą nauczyciela potrafi wypowiedzieć się na temat czyjegoś ubioru stosując sformułowania typu ‘She’s wearing a blue T-shirt’ lub zadać pytanie ‘Have you got sunglasses?’. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘j’ (jellyfish).

      Moduł 10. Our hobbies
      wspaniale zna nazwy zainteresowań w języku angielskim – painting, skateboarding, playing badminton/baseball/basketball/hockey/table tennis. W wysokim stopniu opisuje upodobania własne oraz innych osób całym zdaniem, np. ‘I don’t like painting. She likes playing hockey.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘ai’ (snail).w dobrym stopniu zna nazwy zainteresowań w języku angielskim – painting, skateboarding, playing badminton/baseball/basketball/hockey/table tennis. Poprawnie opisuje upodobania własne oraz innych osób całym zdaniem, np. ‘I don’t like painting. She likes playing hockey.’ Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘ai’ (snail).zna nazwy nazwy zainteresowań w języku angielskim – painting, skateboarding, playing badminton/baseball/basketball/hockey/table tennis. Nie zawsze poprawnie opisuje upodobania własne oraz innych osób całym zdaniem, np. ‘I don’t like painting. She likes playing hockey.’ Problem sprawia dodawanie końcówki ‘ing’ do opisywanej czynności. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘ai’ (snail).

      Moduł 11. My birthday
      wykazuje się biegłą znajomością nazw posiłków w języku angielskim – burger, cake, fries, lemonade, orange, pie, salad, sausage, watermelon. W wysokim stopniu operuje zaimkami w fukncji dopełniania: me, you, him, her, it, us, them. Swobodnie zadaje pytanie ‘Would you like a burger?’ i odpowiednio na nie reaguje. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘ir’ (bird).zadowalająco zna nazwy posiłków w języku angielskim – burger, cake, fries, lemonade, orange, pie, salad, sausage, watermelon. Dobrze posługuje się zaimkami w fukncji dopełniania: me, you, him, her, it, us, them. Potrafi zadać pytanie ‘Would you like a burger?’ i odpowiednio na nie zareagować. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘ir’ (bird).zna nazwy posiłków w języku angielskim – burger, cake, fries, lemonade, orange, pie, salad, sausage, watermelon. Czasami błędnie operuje zaimkami w fukncji dopełniania: me, you, him, her, it, us, them. Z pomocą nauczyciela potrafi zadać pytanie ‘Would you like a burger?’ i odpowiednio na nie zareagować. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy samogłoski ‘ir’ (bird).

      Moduł 12. On holiday!
      biegle posługuje się zasobem słownictwa z tematyki związanej z wakacjami – beach, mountain, sand, sea, shell, sun. Perfekcyjnie potrafi określić swoje chęci za pomocą czasownika ‘want’ (chcieć) w czasie Present Simple, np. ‘Do you want to see the beach? I want to see the city.’posiada zasób wiedzy środków leksykalnych z tematyki związanej z wakacjami – beach, mountain, sand, sea, shell, sun. Dobrze potrafi określić swoje chęci za pomocą czasownika ‘want’ (chcieć) w czasie Present Simple, np. ‘Do you want to see the beach? I want to see the city.’posiada zasób wiedzy środków leksykalnych z tematyki związanej z wakacjami – beach, mountain, sand, sea, shell, sun. Potrafi określić swoje chęci za pomocą czasownika ‘want’ (chcieć) w czasie Present Simple, np. ‘Do you want to see the beach? I want to see the city.’, jednak miewa problemy z określeniem swoich preferencji z zastosowaniem form pytań i zdań twierdzących.


      Wymowa dziecka w języku angielskim jest w pełni zrozumiała i całkowicie zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela i w nagraniach wideo z bohaterami kursu, które pojawią się na lekcjach.Wymowa dziecka w języku angielskim jest zrozumiała i w większości zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela i w nagraniach wideo z bohaterami kursu, które pojawią się na lekcjach.Wymowa dziecka w języku angielskim jest zrozumiała, jednak popełniane są okazjonalne błędy fonetyczne. Dziecko poprawnie wymawia nowe słówka pod warunkiem, iż otrzymało wsparcie w postaci odpowiedniego modelu wymowy przedstawionego przez nauczyciela.

      Dziecko stara się przeliterować poznane słownictwo w języku angielskim. Ćwiczenia te pomagają rozwijać umiejętność rozpoznawania i łączenia dźwięków z literami, co stanowi istotny krok w opanowywaniu języka. Dzięki temu dziecko zyskuje solidne podstawy do dalszego rozwoju umiejętności pisania i czytania w języku angielskim w nadchodzącym roku szkolnym oraz w ramach egzaminów Cambridge.

      Dziecko jest wysoko zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, aktywnie uczestniczy we wszystkich rodzajach aktywności, niezależnie od ich formy lub tempa, często samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami.Dziecko jest prawie zawsze zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, zazwyczaj aktywnie uczestniczy we wszystkich zabawach, niezależnie od ich formy lub tempa, czasami samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami.Przez większość czasu dziecko jest zaangażowane podczas zajęć, okazjonalnie przejawiając niechęć do udziału w proponowanych zabawach. Dziecko bierze czynny udział w zajęciach, pod warunkiem, że stosowane są techniki motywacyjne oraz zapewniane są bodźce motywacji zewnętrznej.