Moduł 1. Hello let’s start!Moduł 2. ColoursModuł 3. HomeModuł 4. ToysModuł 5. BodyModuł 6. FoodModuł 7. PetsModuł 8. DifferencesModuł 9. Clothes

    Moduł 1. Hello let’s start!
    znakomicie potrafi przywitać się i pożegnać się w języku angielskim oraz umie przestawić się całym zdaniem, np. ‘My name is …’. Zna i stosuje nazwy podstawowych czynności (run, jump, swim, fly). Zna i prawidłowo posługuje się liczebnikami w zakresie 1-6.rozpoznaje i reaguje werbalnie na przywitania i pożegnania w języku angielskim oraz umie przestawić się całym zdaniem, np. ‘My name is …’. Potrafi zareagować ruchowo na nazwy podstawowych czynności w języku angielskim (run, jump, swim, fly). Zna i prawidłowo posługuje się podstawowymi liczebnikami w zakresie 1-6.rozpoznaje i reaguje werbalnie na przywitania i pożegnania w języku angielskim oraz umie przestawić się całym zdaniem, np. ‘My name is …’. Zna nazwy podstawowych czynności (run, jump, swim, fly), jednak popełnia nieliczne błędy rozróżniając te czasowniki. Zna i w większości przypadków poprawnie posługuje się podstawowymi liczebnikami w zakresie 1-6.

    Moduł 2. Colours
    ze świetną dokładnością rozróżnia nazwy kolorów – red, yellow, blue, green, black, white. Potrafi wskazać kolor określonej rzeczy w języku angielskim udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What colour is it?’ stosując konstrukcję typu ‘It’s blue.’zna nazwy podstawowych kolorów (red, yellow, blue, green, black, white) oraz potrafi poprawnie wskazać werbalnie nazwę określonej rzeczy udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What colour is it?’ za pomocą jednego wyrazu nie stosując przy tym całej konstrukcji typu ‘It’s green.’zna i potrafi wskazać nazwy podstawowych kolorów (red, yellow, blue, green, black, white) odpowiadając na pytanie ‘What colour is it?’ popełniając przy tym sporadyczne błędy dotyczące ich rozróżnienia lub użycia formy pełnozdaniowej typu ‘It’s green.’

    Moduł 3. Home
    bezbłędnie nazywa elementy wyposażenia domu i sali szkolnej w języku angielskim (bag, book, door, window, table, chair, carpet, radio). Odpowiada na pytanie ‘What is it?’, tworząc przy tym pełne zdania typu ‘It’s a bag.’poprawnie wskazuje elementy wyposażenia domu i sali szkolnej w języku angielskim (bag, book, door, window, table, chair, carpet, radio). Potrafi odpowiedzieć na pytanie ‘What is it?’, nie zawsze jednak używa przy tym formy pełnozdaniowej wypowiedzi typu ‘It a bag.’wskazuje jednym wyrazem elementy wyposażenia domu i sali szkolnej w języku angielskim (bag, book, door, window, table, chair, carpet, radio). Odpowiada na pytanie ‘What is it?’ bez zastosowania formy pełnozdaniowej wypowiedzi typu ‘It a bag.’

    Moduł 4. Toys
    znakomicie zna nazewnictwo zabawek w języku angielskim – ball, doll, puppet, teddy bear, marbles, yo-yo, Lego, blocks. Potrafi bezbłędnie nazwać zabawkę udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What is it?’ i wskazując również jej kolor, np. ‘It’s a blue ball.’w dobrym stopniu opanowało nazewnictwo zabawek w języku angielskim – ball, doll, puppet, teddy bear, marbles, yo-yo, Lego, blocks. Najczęściej bezbłędnie potrafi nazwać zabawkę wskazując również jej kolor, np. ‘It’s a blue ball.’, jednak czasami popełnia błędy dotyczące poprawnego szyku zdania, np. ‘It’s a ball blue.’reaguje niewerbalnie na nazwy zabawek w języku angielskim – ball, doll, puppet, teddy bear, marbles, yo-yo, Lego, blocks, wskazując je poprawnie podczas zabawy, jednak miewa trudności z własną produkcją tego słownictwa w języku angielskim. Z pomocą nauczyciela potrafi nazwać zabawkę wskazując również jego kolor, np. ‘It’s a blue ball.’

    Moduł 5. Body
    w bardzo dobrym stopniu zna nazwy części ciała w języku angielskim (hand, arm, foot, leg, tummy, bottom, shoulder, head) oraz rozróżnia formy liczby pojedynczej i mnogiej tych wyrazów w swoich wypowiedziach. Bezbłędnie stosuje przy tym konstrukcje typu ‘It’s a leg’ oraz ‘They’re legs’.wykazuje się znajomością nazw części ciała w języku angielskim (hand, arm, foot, leg, tummy, bottom, shoulder, head) popełniając okazjonalne pomyłki w stosowaniu konstrukcji typu ‘It’s a leg’ oraz ‘They’re legs’.prawidłowo wskazuje nazwy części ciała w języku angielskim (hand, arm, foot, leg, tummy, bottom, shoulder, head), jednak miewa problemy z rozróżnieniem ich form w liczbie pojedynczej i mnogiej w swoich wypowiedziach typu ‘It’s a leg’ oraz ‘They’re legs’.

    Moduł 6. Food
    biegle posługuje się zasobem słownictwa z tematyki związanej z jedzeniem i przekąskami – chocolate, cake, sandwich, biscuit, yoghurt, milk, cheese, tea. Potrafi precyzyjnie określić swoje preferencje żywieniowe stosując odpowiednią formę czasownika ‘like‘ (lubić), np. ‘I like cake.’.posiada zasób wiedzy środków leksykalnych z tematyki związanej z związanej z jedzeniem i przekąskami – chocolate, cake, sandwich, biscuit, yoghurt, milk, cheese, tea. Potrafi określić swoje preferencje żywieniowe stosując odpowiednią formę czasownika ‘like‘ (lubić), np. ‘I like cake.’posiada zasób wiedzy środków leksykalnych z tematyki związanej z jedzeniem i przekąskami – chocolate, cake, sandwich, biscuit, yoghurt, milk, cheese, tea. Miewa problemy z określeniem swoich preferencji żywieniowych z zastosowaniem odpowiedniej formy czasownika ‘like‘ (lubić) w pełnym zdaniu, np. ‘I like cake.’

    Moduł 7. Pets
    wyróżnia się szeroką znajomością środków leksykalnych z tematyki zwierząt domowych (cat, dog, frog, fish, rabbit, hamster, turtle, spider), wskazuje je bezbłędnie oraz potrafi wyrazić swoje upodobania względem tychże zwierząt, odpowiadając na pytanie typu ‘Do you like cats?’ za pomocą krótkich odpowiedzi, np. ‘Yes, I do./ No, I don’t’, a także dłuższych, np. ‘I like/don’t cats.’sprawnie nazywa zwierzęta domowe (cat, dog, frog, fish, rabbit, hamster, turtle, spider) w języku angielskim. Określa swoje upodobania względem tychże zwierząt, odpowiadając na pytanie typu ‘Do you like cats?’ za pomocą krótkich odpowiedzi, np. ‘Yes, I do./ No, I don’t.’ Jednak trudność sprawia samodzielne tworzenie całozdaniowych wypowiedzi typu ‘I like/don’t like cats.’posiada podstawową znajomość nazewnictwa z tematyki zwierząt domowych (cat, dog, frog, fish, rabbit, hamster, turtle, spider) w języku angielskim. Potrafi również określić, które zwierzę preferuje, udzielając odpowiedzi na pytanie typu ‘Do you like cats?’ za pomocą odpowiedzi typu ‘Yes/ No’. Na tym etapie nie tworzy jeszcze poprawnych gramatycznie odpowiedzi krótkich, np. ‘Yes, I do./ No, I don’t.’ lub dłuższych, np. ‘I like/don’t like cats.’

    Moduł 8. Differences
    wykazuje się biegłością w posługiwaniu się podstawowymi przymiotnikami w języku angielskim (big, small, fast, slow, fat, thin, short, tall). Umie bezbłędnie opisać podaną osobę lub rzecz udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What is it?’. Tworzy przy tym wypowiedzi typu ‘It’s a fast clown.’w dobrym stopniu posługuje się podstawowymi przymiotnikami w języku angielskim (big, small, fast, slow, fat, thin, short, tall). Najczęściej tworzy bezbłędne wypowiedzi zawierające ww. przymiotniki, np. ‘It’s a fast clown.’ Czasami popełnia błędy dotyczące poprawnego szyku zdania, np. ‘It’s a clown fast.’zna podstawowe przymiotniki w języku angielskim (big, small, fast, slow, fat, thin, short, tall), jednak posługuje się nimi w ograniczony stopniu, sporadycznie myląc je podczas zabawy. Czasami popełnia błędy dotyczące poprawnego szyku zdania, np. ‘It’s a clown fast.’

    Moduł 9. Clothes
    z dokładnością wskazuje nazwy podstawowych części ubioru w języku angielskim (hat, T-shirt, sweater, dress, socks, shoes, trousers, shorts). Potrafi również określić przynależność części garderoby stosując pełnozdaniowe sformułowanie typu ‘It’s my T-shirt.’, które zawiera przymiotniki dzierżawcze ‘my, your, his, her’.wskazuje nazwy podstawowych części ubioru w języku angielskim (hat, T-shirt, sweater, dress, socks, shoes, trousers, shorts). W większości sytuacji potrafi również wskazać przynależność części garderoby stosując pełnozdaniowe sformułowanie typu ‘It’s my T-shirt.’, które zawiera przymiotniki dzierżawcze ‘my, your, his, her’.wskazuje nazwy podstawowych części ubioru w języku angielskim (hat, T-shirt, sweater, dress, socks, shoes, trousers, shorts). Miewa problemy ze wskazywaniem przynależności części garderoby stosując pełnozdaniowe sformułowanie typu ‘It’s my T-shirt.’, które zawiera przymiotniki dzierżawcze ‘my, your, his, her’. Problem stanowi prawidłowe zastosowanie i rozróżnienie znaczenia ww. przymiotników dzierżawczych.


    Wymowa dziecka w języku angielskim jest w pełni zrozumiała i całkowicie zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela i w nagraniach wideo z bohaterami kursu, które pojawią się na lekcjach.Wymowa dziecka w języku angielskim jest zrozumiała i w większości zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela i w nagraniach wideo z bohaterami kursu, które pojawią się na lekcjach.Wymowa dziecka w języku angielskim jest zrozumiała, jednak popełniane są okazjonalne błędy fonetyczne. Dziecko poprawnie wymawia nowe słówka pod warunkiem, iż otrzymało wsparcie w postaci odpowiedniego modelu wymowy przedstawionego przez nauczyciela.

    Dziecko jest wysoko zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, aktywnie uczestniczy we wszystkich rodzajach aktywności, niezależnie od ich formy lub tempa, często samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami.Dziecko jest prawie zawsze zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, zazwyczaj aktywnie uczestniczy we wszystkich zabawach, niezależnie od ich formy lub tempa, czasami samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami.Przez większość czasu dziecko jest zaangażowane podczas zajęć, okazjonalnie przejawiając niechęć do udziału w proponowanych zabawach. Dziecko bierze czynny udział w zajęciach, pod warunkiem, że stosowane są techniki motywacyjne oraz zapewniane są bodźce motywacji zewnętrznej.










      Moduł 1. Hello let’s start!Moduł 2. ColoursModuł 3. At homeModuł 4. MusicModuł 5. FaceModuł 6. Fruit and vegetablesModuł 7. Farmyard animalsModuł 8. FeelingsModuł 9. Weather

      Moduł 1. Hello let’s start!
      znakomicie potrafi przywitać się i pożegnać się w języku angielskim oraz umie przestawić się całym zdaniem, np. ‘My name is …’. Zna i stosuje nazwy podstawowych czynności (walk, ski, skate, jump). Zna i prawidłowo posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (yellow, green, blue, red), stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’rozpoznaje i reaguje werbalnie na przywitania i pożegnania w języku angielskim oraz umie przestawić się całym zdaniem, np. ‘My name is …’. Potrafi zareagować ruchowo na nazwy podstawowych czynności w języku angielskim (walk, ski, skate, jump). Zna i prawidłowo posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (yellow, green, blue, red), nie zawsze stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’rozpoznaje i reaguje werbalnie na przywitania i pożegnania w języku angielskim oraz umie przestawić się całym zdaniem, np. ‘My name is …’. Zna nazwy podstawowych czynności (walk, ski, skate, jump), jednak popełnia nieliczne błędy rozróżniając te czasowniki. Zna i w większości przypadków poprawnie posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (yellow, green, blue, red), nie zawsze stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’

      Moduł 2. Colours
      ze świetną dokładnością rozróżnia nazwy kolorów – orange, purple, pink, brown. Potrafi wskazać kolor określonej rzeczy w języku angielskim udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What colour is it?’ stosując konstrukcję typu ‘It’s brown.’zna nazwy podstawowych kolorów (orange, purple, pink, brown) oraz potrafi poprawnie wskazać werbalnie nazwę określonej rzeczy udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What colour is it?’ za pomocą jednego wyrazu nie stosując przy tym całej konstrukcji typu ‘It’s brown.’zna i potrafi wskazać nazwy podstawowych kolorów (orange, purple, pink, brown) odpowiadając na pytanie ‘What colour is it?’ popełniając przy tym sporadyczne błędy dotyczące ich rozróżnienia.

      Moduł 3. At home
      bezbłędnie nazywa elementy wyposażenia domu w języku angielskim (TV, lamp, carpet, sofa, bath, toilet, bed, cupboard). Odpowiada na pytanie ‘What is it?’, tworząc przy tym pełne zdania typu ‘It’s a TV.’poprawnie wskazuje elementy wyposażenia domu w języku angielskim (TV, lamp, carpet, sofa, bath, toilet, bed, cupboard) nie zawsze używając formy pełnozdaniowej wypowiedzi typu ‘It a sofa.’wskazuje jednym wyrazem elementy wyposażenia domu w języku angielskim (TV, lamp, carpet, sofa, bath, toilet, bed, cupboard) bez zastosowania formy pełnozdaniowej wypowiedzi typu ‘It a sofa.’

      Moduł 4. Music
      znakomicie zna nazewnictwo instrumentów i czynności z nimi związanymi w języku angielskim – play, sing, dance, clap, guitar, drum, trumpet, piano. Potrafi bezbłędnie nazwać instrument muzyczny wskazując również jego kolor, np. ‘It’s a pink piano.’w dobrym stopniu opanowało nazewnictwo instrumentów i czynności z nimi związanymi w języku angielskim – play, sing, dance, clap, guitar, drum, trumpet, piano. Najczęściej bezbłędnie potrafi nazwać instrument muzyczny wskazując również jego kolor, np. ‘It’s a pink piano.’, jednak czasami popełnia błędy dotyczące poprawnego szyku zdania, np. ‘It’s a piano pink.’reaguje niewerbalnie na nazwy instrumentów i czynności z nimi związanymi w języku angielskim – play, sing, dance, clap, guitar, drum, trumpet, piano, wskazując je poprawnie podczas zabawy, jednak miewa trudności z własną produkcją tego słownictwa w języku angielskim. Z pomocą nauczyciela potrafi nazwać instrument muzyczny wskazując również jego kolor, np. ‘It’s a pink piano.’

      Moduł 5. Face
      w bardzo dobrym stopniu zna nazwy części ciała w języku angielskim (eye, ear, nose, mouth, hair, chin, cheek, tooth) oraz rozróżnia formy liczby pojedynczej i mnogiej tych wyrazów w swoich wypowiedziach. Bezbłędnie stosuje przy tym konstrukcje typu ‘It’s a mouth’ oraz ‘They’re teeth’.wykazuje się znajomością nazw części ciała w języku angielskim (eye, ear, nose, mouth, hair, chin, cheek, tooth) popełniając okazjonalne pomyłki w stosowaniu konstrukcji typu ‘It’s a mouth’ oraz ‘They’re teeth’.prawidłowo wskazuje nazwy części ciała w języku angielskim (eye, ear, nose, mouth, hair, chin, cheek, tooth), jednak miewa problemy z rozróżnieniem ich form w liczbie pojedynczej i mnogiej w swoich wypowiedziach typu ‘It’s a mouth’ oraz ‘They’re teeth’.

      Moduł 6. Fruit and vegetables
      biegle posługuje się zasobem słownictwa z tematyki związanej z owocami i warzywami – orange, banana, pear, apple, carrot, cucumber, lettuce, tomato. Potrafi je nazwać za pomocą konstrukcji ‘It’s a banana’ oraz umie precyzyjnie określić swoje preferencje stosując odpowiednią formę czasownika ‘like‘ (lubić), np. ‘I like bananas’ lub ‘I don’t like bananas’.posiada zasób wiedzy środków leksykalnych z tematyki związanej z owocami i warzywami – orange, banana, pear, apple, carrot, cucumber, lettuce, tomato. Potrafi je nazwać za pomocą konstrukcji ‘It’s a banana’ oraz umie określić swoje preferencje stosując odpowiednią formę czasownika ‘like‘ (lubić), np. ‘I like bananas’ lub ‘I don’t like bananas’.posiada zasób wiedzy środków leksykalnych z tematyki związanej z owocami i warzywami – orange, banana, pear, apple, carrot, cucumber, lettuce, tomato. Potrafi je nazwać za pomocą konstrukcji ‘It’s a banana’ jednak miewa problemy z określeniem swoich preferencji z zastosowaniem odpowiedniej formy czasownika ‘like‘ (lubić), np. ‘I like bananas’ lub ‘I don’t like bananas’.

      Moduł 7. Farmyard animals
      wyróżnia się szeroką znajomością środków leksykalnych z tematyki zwierząt gospodarskich (cow, pig, horse, goat, duck, chicken, mouse, sheep), wskazuje je bezbłędnie oraz tworzy formy liczby mnogiej danych rzeczowników. Potrafi również wyrazić swoje upodobania względem tychże zwierząt, odpowiadając na pytanie typu ‘Do you like pigs?’ za pomocą krótkich odpowiedzi, np. ‘Yes, I do./ No, I don’t’, a także dłuższych, np. ‘I like/don’t pigs’.sprawnie nazywa zwierzęta gospodarskie (cow, pig, horse, goat, duck, chicken, mouse, sheep) w języku angielskim, jednak miewa trudności z tworzeniem nieregularnych form liczby mnogiej tych rzeczowników, np. ‘a mouse - mice’. Określa swoje upodobania względem tychże zwierząt, odpowiadając na pytanie typu ‘Do you like pigs?’ za pomocą krótkich odpowiedzi, np. ‘Yes, I do./ No, I don’t.’ Jednak trudność sprawia tworzenie całozdaniowych wypowiedzi typu ‘I like/don’t like pigs.’posiada podstawową znajomość nazewnictwa z tematyki zwierząt gospodarskich (cow, pig, horse, goat, duck, chicken, mouse, sheep) w języku angielskim, lecz nie zawsze poprawnie tworzy formy liczby mnogiej, np. ‘a mouse - mice’. Potrafi również określić, które zwierzę preferuje, udzielając odpowiedzi nana pytanie typu ‘Do you like pigs?’ za pomocą odpowiedzi typu ‘Yes/ No’. Na tym etapie nie tworzy jeszcze poprawnych gramatycznie odpowiedzi krótkich, np. ‘Yes, I do./ No, I don’t.’ i dłuższych, np. ‘I like/don’t like pigs.’

      Moduł 8. Feelings
      bardzo sprawnie opisuje swój stan emocjonalny oraz swoje samopoczucie w języku angielskim, używając podstawowych przymiotników (happy, sad, hot, cold, hungry, thirsty, sick, sleepy). Odpowiada przy tym na pytanie ‘How are you?’ z zastosowaniem konstrukcji pełnozdaniowej typu ‘I’m happy.’ Ponadto umie określić stany innych osób lub zwierząt, tworząc przy tym odpowiedzi typu ‘It’s a happy cow.’sprawnie opisuje swój stan emocjonalny oraz swoje samopoczucie w języku angielskim, używając podstawowych przymiotników (happy, sad, hot, cold, hungry, thirsty, sick, sleepy). Odpowiada przy tym na pytanie ‘How are you?’ bez zastosowania konstrukcji pełnozdaniowej typu ‘I’m happy.’ lub popełnia w niej jednostkowe błędy. Ponadto umie określić stany innych osób lub zwierząt, tworząc przy tym odpowiedzi typu ‘It’s a happy cow.’, które nie zawsze są całkowicie poprawne pod kątem gramatycznym.opisuje swój stan emocjonalny oraz swoje samopoczucie w języku angielskim używając podstawowych przymiotników (happy, sad, hot, cold, hungry, thirsty, sick, sleepy), myląc się przy tym w rozróżnianiu danych wyrażeń. Odpowiada na pytanie ‘How are you?’ bez zastosowania konstrukcji pełnozdaniowej typu ‘I’m happy.’ lub popełnia w niej jednostkowe błędy. Miewa trudności z opisywaniem stanów innych osób lub zwierząt przy użyciu pełnego zdania typu ‘It’s a happy cow.’

      Moduł 9. Weather
      z dokładnością określa stan pogodowy w języku angielskim za pomocą podstawowych wyrażeń (sunny, hot, snowing, cold, raining, windy, cloudy, foggy). Potrafi również wskazać pogodę stosując sformułowania typu ‘It’s sunny’ jako odpowiedź ma pytanie ‘What’s the weather like?’. Wykazuje się biegłą umiejętnością tworzenia krótkich odpowiedzi typu ‘Yes, it is./No, it isn’t.’ na zadane pytanie dotyczące pogody.wskazuje pogodę w języku angielskim za pomocą podstawowych wyrażeń (sunny, hot, snowing, cold, raining, windy, cloudy, foggy). W większości sytuacji potrafi również określić pogodę udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What’s the weather like?’ stosując przy tym sformułowania typu ‘It’s sunny.’ Udziela również krótkich odpowiedzi typu ‘Yes, it is./No, it isn’t.’ na pytanie ‘Is it sunny?’wskazuje pogodę w języku angielskim za pomocą podstawowych wyrażeń (sunny, hot, snowing, cold, raining, windy, cloudy, foggy). Potrafi również określić pogodę udzielając odpowiedzi na pytanie ‘What’s the weather like?’ najczęściej stosując przy tym sformułowanie jednowyrazowe np. ‘sunny’. Rzadko tworzy odpowiedź pełnozdaniową typu ‘It’s sunny.’


      Wymowa dziecka w języku angielskim jest w pełni zrozumiała i całkowicie zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela i w nagraniach wideo z bohaterami kursu, które pojawią się na lekcjach.Wymowa dziecka w języku angielskim jest zrozumiała i w większości zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela i w nagraniach wideo z bohaterami kursu, które pojawią się na lekcjach.Wymowa dziecka w języku angielskim jest zrozumiała, jednak popełniane są okazjonalne błędy fonetyczne. Dziecko poprawnie wymawia nowe słówka pod warunkiem, iż otrzymało wsparcie w postaci odpowiedniego modelu wymowy przedstawionego przez nauczyciela.

      Dziecko jest wysoko zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, aktywnie uczestniczy we wszystkich rodzajach aktywności, niezależnie od ich formy lub tempa, często samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami.Dziecko jest prawie zawsze zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, zazwyczaj aktywnie uczestniczy we wszystkich zabawach, niezależnie od ich formy lub tempa, czasami samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami.Przez większość czasu dziecko jest zaangażowane podczas zajęć, okazjonalnie przejawiając niechęć do udziału w proponowanych zabawach. Dziecko bierze czynny udział w zajęciach, pod warunkiem, że stosowane są techniki motywacyjne oraz zapewniane są bodźce motywacji zewnętrznej.










        Moduł 1. Hello let’s start!Moduł 2. ColoursModuł 3. GardenModuł 4. ToysModuł 5. BodyModuł 6. FoodModuł 7. BugsModuł 8. FeelingsModuł 9. Clothes

        Moduł 1. Hello let’s start!
        znakomicie potrafi przywitać się i pożegnać się w języku angielskim oraz zna i stosuje nazwy podstawowych czynności (run, walk, jump)rozpoznaje i reaguje werbalnie na przywitania i pożegnania w języku angielskim oraz potrafi zareagować ruchowo na nazwy podstawowych czynności w języku angielskim (run, walk, jump).rozpoznaje i reaguje werbalnie na przywitania i pożegnania w języku angielskim oraz zna nazwy podstawowych czynności (run, walk, jump), jednak popełnia nieliczne błędy rozróżniając te czasowniki.

        Moduł 2. Colours
        ze świetną dokładnością rozróżnia nazwy podstawowych kolorów – red, green, yellow. Potrafi wskazać kolor określonej rzeczy w języku angielskim stosując konstrukcję typu ‘It’s yellow.’zna nazwy podstawowych kolorów (red, green, yellow) oraz potrafi poprawnie wskazać werbalnie nazwę określonej rzeczy za pomocą jednego wyrazu nie stosując przy tym całej konstrukcji typu ‘It’s yellow.’zna i potrafi wskazać nazwy podstawowych kolorów (red, green, yellow) popełniając przy tym sporadyczne błędy dotyczące ich rozróżnienia.

        Moduł 3. Garden
        bezbłędnie nazywa części domu (house, window, door) i ogrodu (flower, tree, the sun) w języku angielskim tworząc przy tym pełne zdania typu ‘It’s a house.’poprawnie nazywa jednym wyrazem nazwy części domu (house, window, door) i ogrodu (flower, tree, the sun) w języku angielskim.potrafi nazwać części domu (house, window, door) i ogrodu (flower, tree, the sun) w języku angielskim z dodatkowym wsparciem nauczyciela.

        Moduł 4. Toys
        wykazuje się znakomitą znajomością słownictwa określającego zabawki (bike, car, train, plane, boat, scooter) oraz potrafi nazwać je w języku angielskim za pomocą konstrukcji ‘It’s a car.’w dobrym stopniu opanowało słownictwo określające zabawki (bike, car, train, plane, boat, scooter) oraz jest w stanie wskazać je i nazwać jednym słowem.reaguje niewerbalnie na nazwy zabawek (bike, car, train, plane, boat, scooter) wskazując je poprawnie podczas zabawy, jednak miewa trudności z własną produkcją tego słownictwa w języku angielskim.

        Moduł 5. Body
        w bardzo dobrym stopniu zna nazwy części ciała w języku angielskim (body, face, arms, legs, finger, toes) oraz rozróżnia formy liczby pojedynczej i mnogiej tych wyrazów w swoich wypowiedziach. Bezbłędnie stosuje przy tym konstrukcje typu ‘It’s a leg’ oraz ‘They’re legs.’wykazuje się znajomością nazw części ciała w języku angielskim (body, face, arms, legs, finger, toes) popełniając okazjonalne pomyłki w stosowaniu konstrukcji typu ‘It’s a leg’ oraz ‘They’re legs.’prawidłowo wskazuje nazwy części ciała w języku angielskim (body, face, arms, legs, finger, toes), jednak miewa problemy z rozróżnieniem ich form w liczbie pojedynczej i mnogiej w swoich wypowiedziach.

        Moduł 6. Food
        biegle posługuje się zasobem słownictwa z tematyki związanej z jedzeniem (apple, banana, orange, cake, chocolate, ice-cream) oraz prawidłowo konstruuje wypowiedzi, bezbłędnie stosując formy typu ‘It’s an apple.’, ‘It’s a banana.’, ‘It’s ice-cream.’posiada zasób wiedzy środków leksykalnych z tematyki związanej z jedzeniem (apple, banana, orange, cake, chocolate, ice-cream) stosując w swoich wypowiedziach tylko formę typu ‘It’s a banana’. Dziecko nie rozróżnia jeszcze form typu ‘It’s an apple.’, ‘It’s a banana.’, ‘It’s ice-cream.’nazywa produkty spożywcze (apple, banana, orange, cake, chocolate, ice-cream) za pomocą jednego wyrazu nie stosując przy tym samodzielnie konstrukcji typu ‘It’s an apple.’, ‘It’s a banana.’, ‘It’s ice-cream.’

        Moduł 7. Bugs
        wyróżnia się szeroką znajomością środków leksykalnych z tematyki małych zwierząt (ladybird, bee, butterfly, snail, worm, frog), wskazuje je bezbłędnie udzielając odpowiedzi w języku angielskim na pytanie typu ‘Where is the frog?’ z zastosowaniem pełnej konstrukcji ‘It’s a frog’.sprawnie nazywa małe zwierzęta (ladybird, bee, butterfly, snail, worm, frog) w języku angielskim, jednak nie zawsze stosuje pełną konstrukcję typu ‘It’s a ladybird’.posiada podstawową wiedzę nazewnictwa małych zwierząt (ladybird, bee, butterfly, snail, worm, frog) w języku angielskim, lecz wskazuje je werbalnie za pomocą jednego słowa bez samodzielnego zastosowania konstrukcji typu ‘It’s a snail’.

        Moduł 8. Feelings
        bardzo sprawnie opisuje swój stan emocjonalny w języku angielskim, używając podstawowych przymiotników (happy, sad, OK, hot, cold, sleepy). Odpowiada przy tym na pytanie ‘How are you?’ z zastosowaniem konstrukcji pełnozdaniowej typu ‘I’m happy.’sprawnie opisuje swój stan emocjonalny w języku angielskim, używając podstawowych przymiotników (happy, sad, OK, hot, cold, sleepy). Odpowiada przy tym na pytanie ‘How are you?’ bez zastosowania konstrukcji pełnozdaniowej typu ‘I’m happy.’ lub popełnia w niej jednostkowe błędy.opisuje swój stan emocjonalny w języku angielskim używając podstawowych przymiotników (happy, sad, OK, hot, cold, sleepy), myląc się przy tym w rozróżnianiu danych wyrażeń. Odpowiada na pytanie ‘How are you?’ bez zastosowania konstrukcji pełnozdaniowej typu ‘I’m happy.’ lub popełnia w niej jednostkowe błędy.

        Moduł 9. Clothes
        z dokładnością wskazuje nazwy podstawowych części ubioru w języku angielskim (shorts, T-shirt, skirt, trousers, jacket, hat). Potrafi również wskazać kolor części garderoby stosując sformułowania typu ‘It’s a yellow T-shirt.’ bądź ‘They’re green shorts.’wskazuje nazwy podstawowych części ubioru w języku angielskim (shorts, T-shirt, skirt, trousers, jacket, hat). W większości sytuacji potrafi również wskazać kolor części garderoby stosując sformułowania typu ‘It’s a yellow T-shirt.’ bądź ‘They’re green shorts.’wskazuje nazwy podstawowych części ubioru w języku angielskim (shorts, T-shirt, skirt, trousers, jacket, hat). Potrafi również wskazać kolor części garderoby wyrażeniem ‘green T-shirt’, nie zawsze stosując sformułowania typu ‘It’s a yellow T-shirt.’ bądź ‘They’re green shorts.’


        Wymowa dziecka w języku angielskim jest w pełni zrozumiała i całkowicie zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela i w nagraniach wideo z bohaterami kursu, które pojawią się na lekcjach.Wymowa dziecka w języku angielskim jest zrozumiała i w większości zgodna z modelem przedstawionym przez nauczyciela i w nagraniach wideo z bohaterami kursu, które pojawią się na lekcjach.Wymowa dziecka w języku angielskim jest zrozumiała, jednak popełniane są okazjonalne błędy fonetyczne. Dziecko poprawnie wymawia nowe słówka pod warunkiem, iż otrzymało wsparcie w postaci odpowiedniego modelu wymowy przedstawionego przez nauczyciela.

        Dziecko jest wysoko zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, aktywnie uczestniczy we wszystkich rodzajach aktywności, niezależnie od ich formy lub tempa, często samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami.Dziecko jest prawie zawsze zaangażowane w aktywności wprowadzane na zajęciach, zazwyczaj aktywnie uczestniczy we wszystkich zabawach, niezależnie od ich formy lub tempa, czasami samodzielnie inicjując komunikację lub formę współpracy z rówieśnikami.Przez większość czasu dziecko jest zaangażowane podczas zajęć, okazjonalnie przejawiając niechęć do udziału w proponowanych zabawach. Dziecko bierze czynny udział w zajęciach, pod warunkiem, że stosowane są techniki motywacyjne oraz zapewniane są bodźce motywacji zewnętrznej.