Moduł 1. Hello again!
znakomicie potrafi przedstawić inne osoby oraz powiedzieć, ile mają lat całym zdaniem, np. ‘This is my brother, Simon. He is seven.’ Zna i prawidłowo posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (red, yellow, pink, green, orange, blue, purple, brown, black, white, grey), stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’ Dziecko powtórzyło również przyimki miejsca (in, on, under) oraz bohaterów kursu – rodzinkę Star. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘wh’ (whale).umie przedstawić inne osoby oraz powiedzieć, ile mają lat całym zdaniem, np. ‘This is my brother, Simon. He is seven.’ Zna i prawidłowo posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (red, yellow, pink, green, orange, blue, purple, brown, black, white, grey), nie zawsze stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’ Dziecko powtórzyło również przyimki miejsca (in, on, under) oraz bohaterów kursu – rodzinkę Star. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘whale’ (whale).potrafi przedstawić inne osoby oraz powiedzieć, ile mają lat całym zdaniem, np. ‘This is my brother, Simon. He is seven.’ prawidłowo posługuje się podstawowymi nazwami kolorów (red, yellow, pink, green, orange, blue, purple, brown, black, white, grey), nie zawsze stosując przy tym wypowiedzi typu ‘It’s green.’ Dziecko powtórzyło również przyimki miejsca (in, on, under) oraz bohaterów kursu – rodzinkę Star. Wprowadzony został prawidłowy model wymowy spółgłoski ‘wh’ (whale).